09 grudnia 2012

Skirt, Studs And Some Lovely Dog

Takiej ilości alkoholu mój żołądek nie widział już dawno temu i o dziwo zachował się nad wyraz przyzwoicie ;-) Kaca brak, głowa nie boli, a na pustych puszkach i butelkach, które zalegają w koszu na śmieci, można by zbić fortunę. Spotkania z przyjaciółmi bez żadnej specjalnej okazji w moim przypadku sprawdzają się najlepiej. Bez planowania, co będziemy robić, bez umawiania się miesiąc wcześniej. Ot tak po prostu spontanicznie rzucone: "spotkajmy się jutro, posiedzimy, pogadamy". Najfajniejsze w takich niezorganizowanych akcjach jest to, że kiedy znajomi po mocno zakrapianym piątku, w sobotę późnym popołudniem szykują się do domu, pada hasło: "a może byście zostali do niedzieli?". I co? Oczywiście zostają. Robimy zrzutę na piwo oraz na składniki do domowej pizzy (nie ma, że na skróty po gotową do pizzerii dzwonimy) i po raz enty śmiejemy się z ulubionych skeczy. 

Gdyby ktoś z Was był ciekaw, które to są te ulubione, informuję iż... Miejsce pierwsze bezdyskusyjnie zajmuje kabaret Neonówka ze skeczem "Niebo". Osobiście polecam tę wersję: KLIK cz.1 i  KLIK cz.2. Następny w kolejności to "Wandzia i Trzej Królowie" KLIK również Neonówki. I na deser kabaret Smile i "Stanisław kierowca tira" KLIK.

A jako, że pomimo braku kaca, kładzenie się spać dwa dni pod rząd w godzinach 2:00 - 4:00 nad ranem spowodowały, że czuję zmęczenie (aczkolwiek jest to zmęczenie nacechowane mocno pozytywnie), zostawiam Was ze zdjęciami, a sama udaję się na co najmniej godzinną relaksacyjną kąpiel ;-)

Motywem przewodnim dzisiejszego zestawu są wymarzona spódnica, którą po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć w sklepie Mosquito oraz malinowa bransoletka z ILOKO






























spódnica/skirt - Mosquito (tutaj)
bransoletka/bracelet - ILOKO (tutaj)
sweter/sweaer - Cropp
płaszcz/coat - Stradivarius
torebka/bag - Allegro
botki/boots - Altero


15 komentarzy:

  1. zawsze niespodziewane spotkania sa najlepsze...spontan to podstawa:)
    och...kabaret neonowka jest the best...szczegolnie wlasnie Niebo ( "mow do sznura" hehhe) i Niemieckie siatkarki..."zumuj, zumuj...", uwielbiam :)

    zachwycil mnie Twoj plaszczyk:)
    pozdrawiam cieplutko, relaksuj sie teraz spokojnie...nalezy Ci sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki fajny płaszcz :) Spódnica też przypadła mi do gustu.
    Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweterek jest cudowny, a na spódniczkę chyba sama się skuszę ;) Bardzo fajna stylizacja

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny sweterek :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny płaszcz! I zachwyca mnie połączenie sweterka ze spódniczką ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super, wszystko chcę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo! Co za genialny sweterek! Niestety chyba już nie jest dostępny, przynajmniej na stronie croppa nie ma :/ Wspaniała stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje :) jeszcze jakbyś była tak miła i zdradziła ile kosztuje to byłabym Ci bardzo wdzięczna :)

      Usuń
  8. SUPER LOOK ; DD

    zapraszam do mnie

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten buldok jest uroczy i całej stylizacji dodaje łagodności, wbrew pozorom;)
    Fantastycznie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. narobiłaś mi ochoty na tą torebkę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz. Weszłam żeby pooglądać stylizacje (jedne lepsze, drugie gorsze - kwestia gustu). Bardziej zachwycił mnie lekki styl pisania bloga, który na pierwszy rzut oka mógłby się wydać "zwyczajny". Tematy, które opisujesz są wyciągnięte z naszej rzeczywistości i to mi się bardzo podoba. Szczerze mówiąc, po przeczytaniu Twoich postów (czytałam wszystkie po kolei, wciągają jak dobre prochy :)) zauważam pewien niekonwencjonalny styl referowania danego tematu. Bardzo konkretnie, na temat, oczywiście nie zapominając o rozluźnieniu wypowiedzi humorystycznym przerywnikiem. Ja na razie jako "anonim" ponieważ nie mogę się zebrać na rozpoczęcie własnego bloga. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak szczery komentarz! Strasznie się cieszę jeśli komuś podobają się moje wywody, bo stylizacje to rzeczywiście kwestia gustu ;-) Twoje "dobre prochy" rozbawiły mnie do łez :D
      Powodzenia w zakładaniu bloga. A kiedy już to uczynisz, koniecznie się odezwij i podaj adres ;-)pozdrawiam

      Usuń
    2. łłłłoooooo "Kochana" (jeśli tak mogę), zanim ja się zbiorę do założenia bloga to internet się może skończyć :P bo ja to taka sójka wybierająca się za morze :) Popatrzę jak Twój blog się rozwija i zaczerpnę inspiracji.
      Ja myślę bardziej o blogu pisanym niż zdjęciowym (modowym), tylko kto to będzie chciał czytać :/ Nie zamierzam "latać" po blogach, komentować i obserwować, tylko po to by inni to odwzajemniali. Twojego bloga czytam bezinteresownie i taki cel bym chciała osiągnąć. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.