04 sierpnia 2013

♥ Pastel Sweater ♥ Jeans Shorts ♥ Blue Sunglasses ♥ And The Best Sandals Ever ♥



UWAGA! Tekst zawiera neologizmy... durne i durniejsze :) Taki kaprys ;)


Pierwszy porządny smażing w tym roku uważam oficjalnie za wykonany :) Wprawdzie trwał tylko kilka godzin i odbywał się na balkonie, ale... Czasy dwutygodniowego wylegiwania się na zagranicznej plaży chwilowo odsuwam w zapomnienie, gdyż zaskórniaki pożarł remont ;)

Przypomniały mi się ostatnio czasy liceum, kiedy jeździło się z koleżankami na tak zwany wywczas i wzdychało z oddali do przystojniaków, niemal żywcem wyjętych ze "Słonecznego Patrolu". Wystarczyło, że chociaż raz dziennie upatrzony obiekt pojawił się na plaży i już wakacje można było zaliczyć do udanych. Każdy ośrodek wczasowy roił się od takich rozchichotanych małolat, wzdychających do umięśnionego i opalonego gościa w białej, rozpiętej koszuli. Chłopcy też tak mieli. Tyle, że ich obiektem westchnień były kobiece piersi :) Pamiętacie to? Jasne, że pamiętacie :p Na chwilę zapomniałam, że niedługo stuknie mi trzydziecha, a Wy w większości taaakie młode :D



Schodzę na ziemię i tym samym chwalę pod niebiosa moje tegoroczne wczasoumilacze. Miejsce trzecie zajmują sklepy i stragany, bez których byłoby nijako i mój zakupoholizm nie mógłby się spokojnie pogłębiać ;) Srebrny medal wędruje do lodów, gofrów i innych wakacyjnych dupoposzerzaczy. Złoto natomiast otrzymuje mój mąż, który uświetniał nudny Sopot swoją obecnością i dzielnie znosił moje prośby o kolejne zdjęcia. A kiedy szedł po Monciaku w białej, rozpiętej koszuli... 











Zachęcam Was do polubienia mojego fanpage'a na Facebooku KLIK.
Wrzucam tam fotki robione w tak zwanym międzyczasie.
Przymierzam się również do Instagrama, także bądźcie czujni :)


sweter/sweater - Stradivarius
szorty/shorts - Bershka
torebka/bag - Orsay
szpilki/heels - elilu.pl
naszyjnik/necklace - H&M
pierścionki/rings - River Island
zegarek/watch - Tally Weijl
okulary/sunglasses - deptak Sopot


Stylizacja: Pastel Sweater ♥ Jeans Shorts ♥ Blue Sunglasses

11 komentarzy:

  1. idealnie!! ; ]

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj miałam smażing ale w samochodzie z nerów ;p po za tym, gdybyś nie napisała to bym nie zgadła, że zbliżasz się powoli do 30 :)
    paznokietki to masz śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Nie tak powoli... jeszcze tylko pół roku :p

      Usuń
  3. ale masz boskie paznokcie ♥ i swetere ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. pretty shoes,love the color :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie! :)

    Polowałam też na te buty, ale czarne niestety póki co nie ma mojego rozmiaru. Po zdjęciach widać że stopa słabo trzyma się buta. Czy dobrze Ci się w nich chodzi, są wygodne?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę Ci je polecić. Są bardzo wygodne, miękkie, nie obcierają, stopa nie wypada, ale nie jest też jakoś mocno ściśnięta. Dla mnie w sam raz :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź! :) ;*

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba ta stylizacja :) będę częściej zaglądać :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szorty i buty!! szpilki mają piękny kolor...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.