03 października 2013

Total Black & Total Sparkling

Kiedyś była barwą pierwszoplanową. W mojej szafie za jej sprawą panował mrok. Nie miałam odwiecznego porannego problemu większości kobiet. Pytanie "w co się dziś ubrać" nie istniało. Czego bym nie założyła, to i tak było... czarne. 

Z biegiem lat ubrań w tym kolorze zaczęło ubywać. Aż pewnego dnia stwierdziłam, że została mi jedynie mała czarna no i ja - Czarna. Owa ksywa przykleiła się do mnie nie z powodu garderoby, a koloru włosów. I choć dziś ślad po nich pojawia się już tylko z odrostami, dla kilku bliskich osób nadal jestem "starą" Czarną :)

Zestaw, który mam na sobie, można było przełamać torbą, szpilkami czy naszyjnikiem w innym kolorze. Jednak tego dnia miałam nieodpartą ochotę powrócić do lat młodości. Chciałam pokazać czerni, że sama w sobie jest piękna i intrygująca. Nie potrzebne jej dodatki, by mogła błyszczeć. Dosłownie i w przenośni :)










 bluza - Mohito Exclusive Collection by Marta Żmuda - Trzebiatowska
woskowane spodnie/waxen pants - Stradivarius (TO NEXT Lublin)
botki/boots - DeeZee
torba/bag - Lara Fabio
naszyjnik/necklace - H&M
bransoletka/bracelet - Top Secret



Total Black & Total Sparkling

21 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja, prezentujesz się fenomenalnie ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja! Z przyjemnoscia bym zabrala Ci kazdy detal z tego looka. Bluza czy tam bluzka w swojej prostocie jest niesamowita! Chce ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie. I pomyśleć, że mam do Lublina 2 godziny, gdzie ubiera się taka śliczna dziewczyna jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś mega zgrabną dziewczyną, wygladasz świetnie w czerni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą bluzę :) Super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterk jest piękny <4
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. BLUZA super!! total black to jedna z moich ulubionych opcji na jesień 2013! Fajnie, trochę rockowo, z pazurem! no i oczywiście śliczny uśmiech! buziak dla Ciebie! pozdrawiam serdecznie!m.

    OdpowiedzUsuń
  8. matko boska, najpiękniejszy zestaw jaki w życiu widziałam. bluza jest CUDOWNA!! ile takie cacko kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  9. z kolei mi nie zostaje nic innego niż zrobić to co Ty! :D również obserwuję! i baaardzo dziękuję za takie cudowne słowa! a co do bluzy to fakt, to dużo *mnie nigdy nie stać na takie rzeczy :D* ale widać, że jest warta swojej ceny. i wygląda naprawdę elegancko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. boska bluza! Całość mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię jak cały strój jest utrzymany w czerni ale to wydanie bardzo mi się podoba! rewelacyjnie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie, sama chetnie bym sie widziala w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, bluza robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz cudownie :)
    sama też uwielbiam nosić czarne ubrania :>
    obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno kupiłaś te spodnie? znajdę je jeszcze w next`cie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w zeszłym roku, ale tam bardzo często rzeczy się powtarzają. 2-3 tygodnie temu widziałam cały wieszak woskowanych bordowych rurek, które mam na sobie w poprzednim poście (również zeszłorocznych), więc może i czarne jeszcze się pojawią.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega mi się podoba!

    Confassion,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.