06 listopada 2013

BLACK ♥ WHITE ♥ COBALT



Krajobraz za oknem wygląda jak co roku, a mimo to mój zachwyt nad urokami polskiej złotej jesieni nie mija. Pomyślicie być może "czym tu się zachwycać?". Jednak jeśli "duże" sprawy w życiu idą gorzej, staram się cieszyć z drobnostek.



Cała paleta barw, zawarta w jednym, malutkim listku. Deszcz, dający pretekst do siedzenia w domu. Słońce, na widok którego buzia śmieje się sama. Jakoś tak bezwiednie. Odruchowo :) Gorąca herbata, która nie wiedzieć czemu o tej porze roku smakuje wyjątkowo. Pies, witający co rano machnięciem ogona. I bliska osoba, na którą zawsze można liczyć.

Wyżej wymienione nazwałam drobnostkami? O ja głupia! ;)









 płaszcz/coat - F&F Tesco
bluza/blouse - Mohito
spodnie/pants - Stradivarius
szpilki/heels - DeaShop
torba/bag - Lara Fabio
naszyjnik/necklace - ILOKO
pierścionek/ring - Orsay


Stylizacja: BLACK ♥ WHITE ♥ COBALT

30 komentarzy:

  1. pięknie !
    uwielbiam kobalt

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to moj ulubiony kolor;) hmmm zaraz po czerni;D
    przepieknie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę płaszcza! Połączenie go z butami idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobalt <3 świetny fason płaszczyka i na dodatek w moim ulubionym kolorze! Od razu podbił moje serce! Szpilki mają świetny fason, podobnego poszukuję, jednak wciąż nie znalazłam :( Super się prezentują na nodze :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobalt to zdecydowanie Twój kolor. Myślę, że czarne spodnie przy całej reszcie prezentowałyby sie lepiej i nie potrzebnie podwinęłaś nogawki - skróciłas sobie nogi. Poza tą jedną mała auwagą bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uwagę dotyczącą nogawek. Do czarnych spodni noszę ten płaszcz praktycznie codziennie, więc i taki zestaw na pewno pojawi się na blogu :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, ten kobalt jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolorek bardzo Ci pasuje<3
    A co do bluzki, to jest świetna! +Fajny materiał:)
    Pozdrawiam koleżankę z Lublina:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobalt to świetny kolor, z bielą radzi sobie świetnie. Bardzo ładny, sprzyjający zestaw!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny płaszcz i szpilki , a T genialnie wyglądasz w kobalcie <3 idealna całość !

    OdpowiedzUsuń
  10. Olśniewająco! :) Wszystko mi się tutaj podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous colour coat.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj
    Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog :) Odpowiedz na Twoje pytanie zostawiłam pod Twoim komentarzem tak więc zapraszam ponownie do siebie :)
    Uwielbiam kiedy mój blog odwiedza ktoś z Lbn :)
    Obserwuję bo z przyjemnością tu jeszcze do Ciebie wrócę :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja bluzka jest zachwycająca, faktura śliczna. Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the coat!


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluzka i plaszcz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz, bardzo lubię ten kolor :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobalt i biel to para idealna :)

    http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo energetyczny ten kolor, idealny na szarą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobalt jest cudowny, uwielbiam ten kolor. Bardzo fajny płaszcz i to z f&f, zdradzisz ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena regularna 169 zł. Ja kupiłam go jakieś 3 tyg.temu w promocji "wszystkie swetry i płaszcze 30% taniej" (czyli za 118,30 zł) :)

      Usuń
  20. Uwielbiam kobalt! Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.