13 stycznia 2014

BLUE CAP WITH STUDS



Przywdziałam żulerską czapkę i włóczę się po dzielni w poszukiwaniu tematu na kolejnego posta. W poprzednim udało mi się zarazić Was słowotokiem, a Wam wyrzucić z siebie wiele negatywnych emocji. Okazało się, że nie tylko mnie przeraża panoszący się po naszej blogosferze pustostan, także światełko w tunelu jest i to my nie pozwolimy mu zgasnąć, a co! ;-)


Wróćmy jednak do mojego szwendania. Wyprawa na blokowisko okazała się niestety bezowocna. Martwa cisza - od czasu do czasu zakłócana szumem wiatru - to jedyne, co udało mi się znaleźć. Huśtawka i karuzela na darmo wyczekiwały chętnych do zabawy, a i drabinki nieskalane były błotem z dziecięcych bucików. Od czasu do czasu dało się słyszeć gasnący silnik samochodu i dojrzeć pędzącego do domu z pełnymi siatami mieszkańca osiedla.

Okna szczelnie pozamykane, a szyby niektórych jakby zespolone z wlepionymi w nie nosami. Uważajcie! To nosy osiedlowych obserwatorów. Czyhają na Was codziennie. Jesteście łakomym kąskiem. Szczególnie jeśli robicie coś tak dziwnego, jak wyginanie się przed aparatem w czapce żula. W biały dzień! Idealny temat na plotki nosa parterowego z nosem spod trzydziestki piątki ;-)

Świetna nuta na temat KLIK









czapka/cap - DeeZee
kurtka/jacket - Tally Weijl
bluza/sweatshirt - H&M
spódnica/skirt - Bershka (outlet TO NEXT Lublin)
botki/boots - DeeZee

8 komentarzy:

  1. Lubię takie ostrzejsze klimaty. Ramoneska super! Ślicznie wyglądasz w takim wydaniu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię czytać, tamtym razem było wiele nagatywnych emocji, a tym razem rozbawiłaś do mnie łez tymi osiedlowymi obserwatorami hehehe ale doskonale Cię rozumiem, bo sama mieszkam na takim dużym osiedlu i mam wielu szpiegów okiennych :P hehe dlatego zdjęcia staram się robić na jakimś pustkowiu, bo gdy ludzie patrzą, to jakieś głupie miny do tych fot trzaskam :P hehe CZapuche masz czadową, kolor spódniczki mój ulubiony :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega <3
    sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę taką kurtałkę :D boska jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z Plazy. Jest ich jeszcze całe mnóstwo ;-) Polecam! Na prawdę ciepła!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.