30 stycznia 2014

PINK ACCENTS




Róż uczepił się mnie jak rzep psiego ogona i towarzyszy mi już od ponad tygodnia. Najpierw zaczął delikatnie - pastelowo. Teraz nabrał rumieńców i sprytnie przemyka się w dodatkach pod pseudonimem "fuksja" lub "malina". Odbyłam z nim poważną rozmowę i obiecał, że na jakiś czas da Wam spokój i pozwoli wieść prym innym kolorom. Dziś ma to być już "ostatni raz" ;-)


Z kolei pierwszy raz pojawiła się w mojej garderobie (czytaj: ciasnej szafie, dzielonej na pół z mężem) rzecz ze sklepu internetowego rosewholesale.com. Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona jakością wykonania torebki i ciekawa kolejnych rzeczy, jakie zamówiłam.

Na facebooku jakiś czas temu robiłam dla Was małe porównanie cenowe. Na rosewholesale asortyment jest ogromny i niektóre rzeczy pokrywają się z tymi z romwe, choies czy sheinside. Tyle, że tutaj jest dużo taniej. I mimo, że trzeba ponieść koszty przesyłki, cena końcowa i tak jest w większości przypadków niższa. Na dole znajdziecie kilka przykładowych rzeczy, które zwróciły moją uwagę.









torebka/bag - rosewholesale (KLIK)
kurtka/jacket - Mango
sweter/sweater  River Island
spódnica/skirt - Bershka
rękawiczki/gloves - no name (sh)


*****

 Między innymi takie oto cudeńka możecie kupić na rosewholesale.com :)










19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się to wszystko zgrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej super ladne te cudenka ;) bardzo ladna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz, a sweter jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. torebeczka- cudna *.*
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny ten różowy akcent, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna torebka!!! trzymaj się tego różu, bo bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódniczka i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko razem wygląda dla mnie cudnie...a w torebce się zakochałam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się ten róż komponuje z białym otoczeniem i ożywia stylizację. :)

    P.S. Gratuluję wygrania nagrody w konkursie u Styloly! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Moja pierwsza w życiu wygrana w konkursie, więc tym bardziej się cieszę.

      Usuń
  10. podoba mi się ten mały akcent w stylizacji czyli kolor rózowy:0

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowy dodatek na tle śniegu wygląda super:) Bardzo ładnie wyglądasz. I te usta! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://marthellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie ożywiłaś tą stylizacje kolorem fuksji! genialnie to wszystko razem wygląda :D Jestem tu po raz pierwszy ale teraz wiem że będę tu wpadać częściej. W wolnej chwili zapraszam Kochana do siebie www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten sweterek jest taki cudowny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba, sweter w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.