20 czerwca 2014

HOPE YOU LIKE IT ;-)


Gdybym wyrwała Was z łóżka w środku nocy i kazała podać jedno słowo-klucz... taką najważniejszą, przewodnią wartość, która towarzyszy Wam na każdym kroku, przez całe Wasze życie, co by to było?


Zgaduję, że niektórzy pomyśleli o miłości, przyjaźni, rodzinie, wierze czy szacunku. To niewątpliwie dla większości z nas wartości priorytetowe. Jednak ponad wyżej wymienionymi stoi jeszcze coś. Coś, co jest ze mną w każdej ważnej chwili w życiu. Bez względu na to, czy czuję się najszczęśliwszą osobą pod słońcem, czy mam doła głębokości Rowu Mariańskiego. Nieważne czy jest to sprawa wagi państwowej, czy drobnostka, którą dzień później przyćmią kolejne. W każdym z tych momentów, największym uczuciem, które mnie przepełnia, jest nadzieja!

Na ładną pogodę w lipcu. Na udane wakacje. Na więcej Was. Na siłę do ćwiczeń. I czas na blogowanie. Na zdrowie dla bliskich. Na poznanie nowych pięknych miejsc oraz nowych pięknych ludzi. Na to, że mój pies przestanie chodzić później niż wcześniej (a nawet na to, że weterynarz gówno się zna). Na wypłatę w dniu wypłaty. Na brak kaca po imprezie. Na uśmiech na twarzach osób, które kocham. Na to, że te 10 kg kiełbasy, które uwędziłam, będzie zjadliwe i nieprzesolone. Że przesyłka przyjdzie dziś, a nie jutro. Że ludzie przestaną wyrzucać noworodki do śmieci i szczeniaki do lasu. Że nasze Państwo zacznie im w końcu wymierzać kary adekwatne do czynów. Na brak przemocy. Na domy dla sierot. Skuteczny lek na raka. I lekarzy z powołania. Na brak polityki w Kościele i Kościoła w polityce. Na miły gest. Na dobry sen. Na lepsze jutro. Na chęć do życia. Na zawsze i na wszystko.

Always be hopeful!!!








 t-shirt - Top Secret
shorts - Bershka
bag - Orsay
heels - stylowebuty.pl
sunglasses - Pull&Bear
necklace - Zara
watch - Tally Weijl

22 komentarze:

  1. Chyba wymieniłaś najważniejsze sprawy :))) Zgadzam się z Tobą, ale nie wiem co bym powiedziała jakby mnie ktoś w nocy obudził, chyba coś w stylu spadaj ;)) hihi
    Fajnie wyglądasz, szorty są śliczne :))
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mój ulubiony tekst :)...
    Świetnie wyglądasz, ale piszesz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta mądre rzeczy!
    PS. Set świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jednym tchem te wszystkie Twoje nadzieje :D No i nie pozostaje mi nic, tylko się zgodzić. A ta torebeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ładnie wszystko napisałaś, aż sama zaczęłam się zastanawiać, co bym dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, szorty mają rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do pisania do masz dar kolezanko ;) wyglądasz świetnie, i te szpilki....like it, like it ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka;) całość bardzo fajna :)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą:)
    Zestaw świetny, a buty, ach:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie takim słowem jest wiara, zawsze wierzę , że cos sie uda, że będzie dobrze, że da się wybrnąc z kłopotu, da się wyjaśnić problem ;)
    Fantastycznie wyglądasz chudzinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie, cudowna rewelacja!!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, nadzieję trzeba mieć zawsze. Przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że Twój styl bardzo przypadł mi do gustu. Osobiście najciężej mi jest dobrać coś na upalne dni, a Twoje "letnie" zestawy są świetne. Zaobserwuję, chętnie jeszcze tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i w takim razie zapraszam jak najczęściej. W kolejnych wpisach będę przedstawiać propozycje właśnie na upalne dni :-)

      Usuń
  14. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi sie ta bluzka. I szczerze - nie pomyślałabym, że masz na myśli nadzieję, dla mnie ona zawsze laduje na ostatnim miejscu. Nienawidzę jej. Czasem cytat: "Nadzieja matką głupich" ma w stosunku do mnie racje.

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, że trafiłam tutaj :)) pięknie wyglądasz

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.