04 czerwca 2014

I NEED MORE SLEEP + INSTA MIX



Siemasz ludu pracująco-ucząco-wakacjujący się? Dziś mam dla Ciebie solidną porcję żarcia, zakupów, ałtfitów i innych pierdół, czyli tak zwany INSTA MIX. Praca przed domem nadal wre. Widoku kostki brukowej oraz odgłosu skrobania będę miała dosyć chyba dożywotnio. Na szczęście już widać światełko w tunelu, co oznacza więcej czasu na blogowe przyjemności. Ale na razie nie mówię "hop", bo wiecie jak to z różnego rodzaju remontami bywa. Miało trwać tydzień, ciągnie się już prawie miesiąc... Znacie to?


Dorzucam Wam w gratisie kilka zdjęć z wieczornego spaceru ;-) Półmrok nie posłużył ich jakości, ale zestaw, który miałam na sobie to jeden z moich ulubionych luzako-zwyklaków. Po zakupie tych sandałków odkryłam, że buty na płaskiej podeszwie dzielą się na wygodne i wygodniejsze. Dotychczas żyłam w błogiej nieświadomości oraz przekonaniu, że wszystkie "płaskie" są jednakowo komfortowe w noszeniu ;-) 


*** KONKURS ***

Przypominam również o konkursie, w którym do wygrania śliczna i solidnie wykonana pastelowa bransoletka od Doriss w koralikach.



I N S T A     M I X

W tym miesiącu starałam się jak najczęściej wprowadzać do mojego codziennego menu lekkie i zdrowe produkty...

... choć zdarzały się małe grzeszki ;-)

Kupiłam kilka drobiazgów dla siebie oraz do domu. Najbardziej cieszę się z telefonu, gdyż mój stary klamot doprowadzał mnie do szału.

Mogliście zobaczyć mnie w przelocie między pracą, domem, a urzędami...

... a także przy robótkach domowych, na koncercie czy w Dniu Matki (z bukietem i upominkiem dla mamuśki).

Czerwiec rozpoczął się intensywnie. Cały mój wolny czas pochłania to nieszczęsne skrobanie kostki. Nawet ten wpis przygotowałam dla Was w godzinach pracy pod nieobecność szefa, ale ciiiiicho sza ;-) Co gorsza cieszą mnie ostatnio deszczowe dni, bo tylko wtedy mogę porobić coś innego. Ale nic to. Damy radę. A co się odwlecze... to będzie lepiej smakować ;-)







t-shirt - sh + nożyczki w dłoń ;-)
szort/shorts - Reserved
sandałki/sandals - Lasocki (CCC)
torebka/bag - rosewholesale
okulary/sunglasses - Pull&Bear
naszyjnik i zegarek/jewelery - Allegro

11 komentarzy:

  1. Anetka wytrwałości, wierzę, że już niedługo ;) w każdym razie trzymam kciuki :P
    a zwyklak pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia i fajnie je podsumowałaś :D Kurczę, te spodenki masz boskie. Też takie chcę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to biegnij do Reserved ;-) W zeszłym tygodniu jeszcze były. A jak nie to w Mohito są bardzo podobne.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Czerwiec dla mnie także jest intensywny. Ładny look!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Mam tą koszulkę, też kupiłam na ciuchu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne szorty i fajnie dopasowany do nich top!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak..uwielbiam skórzane spodenki. Ty w swoich wygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te spodenki. Pod hasłem na koszulce podpisuje się dwoma rękami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten zegarek to naprawde rewelacyjna replika MK :) lubie ten typ spodenek :) fajnie zDIYowałaś koszulkę :) celne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tu podobają mi się bardzo sandały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.