30 czerwca 2014

ONE HEELS - TWO OUTFITS



Szczerze, krótko i bez ściemy. Poweselny kac uczepił się mnie jak rzep psiego ogona. Niczym cholerstwa nie mogę odpędzić. Spacer na świeżym powietrzu, rosół, drzemka, orzeźwiające napoje, zakupy... 




Wszystko na marne. Jak był, tak jest, a ja już nie mam pomysłów jak się dziada pozbyć. Idę więc zażyć odprężającej kąpieli i kładę się spać. A Wam zostawiam dwie propozycje zestawów z wykorzystaniem pasiastych szpilek. 

P.S. Jeśli jesteście ciekawi, jakie kreacje wybrałam na wesele oraz poprawiny, zapraszam na mój Instagram ;-)

P.S.2 Cholerny blogger znowu coś majstruje przy zdjęciach i psuje ich jakość :/ Wiecie coś na ten temat?







szpilki/heels - supermoda24.pl 
top/top - Stradivarius
marynarka/jacket - H&M
jeansy/jeans - ONLY (sh)
zegarek/watch - River Island


 *****









szpilki/heels - supermoda24.pl
bluzka/top - Top Secret
szorty/shorts- Bershka
kurtka/jacket - Mohito
naszyjnik/necklace - Zara

14 komentarzy:

  1. Na kaca najlepsza cola, mówię z doświadczenia ;)
    Stylizacje są świetne, mimo kaca zrobiłaś aż dwie, dzielna jesteś :D Pierwsza mi się bardziej podoba, ale to chyba przez tą koronkową bluzkę :)))
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tych butów bardziej przemawia do mnie druga opcja. Pierwsza mi się wprawdzie bardziej podoba, ale buty akurat bym zmieniła.

    PS. Ja tam zazdroszczę Ci kaca, od 3 lat albo jestem w ciąży albo karmię i o alkoholu mogę zapomnieć. Jeszcze trochę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie stylizacje są bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  4. Preferuję pierwszą bo ten czerowny akcent jest wisieńką na torcie do stylizacji dzinsów i koronki :)<3 Ten drugi bardziej sporty tez jest ok , tylko przy odsłoniętych nogach mam wrażenie z kolei , że te buty wydłużają Ci stopę;p Ale brawo, że na kacu miałaś chociaż siłe posta skleić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje śliczne i ze smakiem, ale chyba najbardziej mnie ujęła pierwsza ;) Cudowny, elegancki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zestawy :)
    pozdrawiam :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje są super! W pierwszej bardzo podoba mi się koronkowa bluzka :-) Świetnie wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O coli, też słyszałam, ale i kefir działa cuda:)
    Fantastyczne zestawy, pierwszy baaardzo na duże TAK:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw piękny- szpilki dodają mu pazura! Drugi również świetny, ale ja założyłabym mega - wygodne trampki :)) Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie z Twoich propozycji wpadły w mój gust, ale chyba bardziej podoba mi się ta druga! ;))

    PS. Uważam, że masz świetne wyczucie stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne szpileczki kochana <3 Stylizacje fantastycznie się prezentują :) Świetny żakiet! Po prostu perfekcyjnie ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A jaki uśmiech piękny! Od razu zwróciłam uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta marynarka z pierwszej stylizacji! :) Stara kolekcja?

    Co do bloggera mam ten sam problem już od jakiegoś czasu dokładnie psuje jakość zdjęć i nie wiem dlaczego i jak temu zaradzić. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka sprzed 1-1,5 roku.
      Już sprawdzałam wszystkie ustawienia w Google, bo myślałam, że może tam się coś znowu dzieje, ale niby wszystko mam tak, jak być powinno. No nic. Może znajdzie się ktoś, kto nas oświeci ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.