15 stycznia 2015

KOBALTOWY PŁASZCZ I FUTRZANA KAMIZELKA


Od dłuższego czasu jestem z telewizorem na bakier. Podchodzę do niego jedynie po to, żeby wytrzeć kurz. Do szklanego ekranu są mnie w stanie przyciągnąć jedynie dobry film, Magda Gessler, Michel Moran i od czasu do czasu kabarety ;) Nie zmienia to jednak faktu, że to cholerne pudło buczy u mnie w domu przez bite sześć godzin. Wszystko za sprawą kochanego małżonka. Lubi - niech ogląda. Ale...

Jeszcze ze dwa miesiące temu, kiedy wracałam z pracy codziennie słyszałam: To jest "15:00 na żywo", Anna Jędrzejowska, wracamy do państwa za kilka chwil. Za pierwszym razem puściłam mimo uszu, stwierdzając, że przecież każdy może się pomylić. Za drugim spojrzałam ostrzegawczo w kierunku prowadzącej - tak, jakby miało to coś dać :-p Za trzecim nerwy puściły i wrzasnęłam na pół chałupy: jakie k...wa kilka chwil? Nie ma kilku chwil. Jest chwila. Wracamy za chwilę dziennikarko za dychę!!

Po kilku karczemnych awanturach poskutkowało. Pani się nauczyła. Ale gdybym tak chciała wydzierać się na całą resztę podejrzewam, że po dwóch dniach straciłabym głos. Więc burczę sobie tylko bezsilnie pod nosem: Nie som, tylko są. Nie włanczać, ale włączać. Nie dzisiej, a dzisiaj. I na Boga nie cofać się do tyłu! Nie poszliśmy, tylko poszliśmy. Nie obiecaliśmy, a obiecaliśmy. Nie zrealizowaliśmy, a zrealizowaliśmy. I tak codziennie przy obiedzie. Zboczenie :-p










COAT: F&F | WAISTCOAT: STRADIVARIUS | SWEATER: ZARA | JEANS: BERSHKA | TUBE SCARF: H&M | BAG: MONNARI | BOOTS: CZASNABUTY


*****
I na koniec mam jeszcze dobrą wiadomość dla dziewczyny, która pytała wczoraj o kamizelkę ze zdjęcia poniżej. Identyczną możesz kupić TUTAJ ;-)


28 komentarzy:

  1. Świetne połączenie płaszcza i kamizelki :) Kobalt uwielbiam :))

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, zgadzam się w 100%, a do tego dorzucam "w każdym bądź razie" i "wziąść". Polski to trudny język, nawet rdzenni Polacy nie potrafią go opanować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, kobalt fajnie ożywia całość :). Gdy słyszę "wziąść" to mnie krew zalewa...

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest piękny:) bardzo lubię ten kolor:) cudownie kontrastuje z kolorem szminki-MEGA!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mowa jest srebrem a milczenie złotem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysłowie mądre i wszystkim znane, ale może sprecyzujesz w jakim konkretnie kontekście je tutaj przytoczyłaś (eś)?

      Usuń
    2. "cieszcie się tym, co macie, kochajcie ludzi. Nie szukajcie zaczepki, zażegnujcie konflikty, bądźcie życzliwi.." to twoje życzenia... a twój dzisiejszy post słabo wypada w kontekście tych życzeń. nie sądź, nie poprawiaj nikogo ostentacyjnie, po prostu nie wywyższaj się.

      Usuń
    3. Luzik ;) To absolutnie nie jest tak, że się wywyższam i poprawiam każdego przy pierwszej nadarzającej się okazji. Nie mam do tego prawa, bo sama też nie jestem ideałem.

      Nie ukrywam, że jeśli znam kogoś dobrze, rozmawiam z nim często i słyszę w kółko powtarzany ten sam błąd, to zwracam mu uwagę. I broń Boże nie po to, żeby pokazać, jaka to ja jestem mądra i obeznana w temacie. Po prostu sama też lubię, kiedy ktoś powie czy pokaże mi, jak zrobić (powiedzieć) coś poprawnie w momencie, kiedy z uporem maniaka wykonuję to źle.

      Mylić się jest rzeczą ludzką, jasne. Ale to nie znaczy, żeby obok tych wszystkich błędów przechodzić obojętnie. Bo wynikałoby - odnosząc się już konkretnie do tematu z posta - że każdy z nas, zupełnie niepotrzebnie, stracił kilka ładnych lat na uczenie się języka polskiego w szkole. Ja jestem stara i czego miałam się nauczyć, tego już się nauczyłam. Ale teraz najwięcej czasu przed telewizorem spędzają dzieci i młodzież. I jak one bidne mają mówić poprawnie, kiedy dziennikarze, prezenterzy czy politycy kaleczą. Uważam, że akurat jeśli chodzi o ludzi mediów, którzy często są po polonistyce czy dziennikarstwie, mamy prawo się delikatnie oburzyć. Bo nie ukrywajmy, taki kilkuletni czy nastoletni Kowalski, wiedzę czerpie z kilku źródeł: od rodziców, od nauczycieli, od kolegów, z Internetu oraz z telewizji. Czy nie jest tak?

      I osobiście nie chciałabym, żeby moje dzieci wypowiadały zdania: Wziełem plecak, poszłem do szkoły, weszłem do klasy, a pani powiedziała, żebym nie włanczał światła. ;-p Oczywiście wyolbrzymiam, ale wiesz... to tak, żeby zakończyć jakoś weselej ;-) Bardzo się cieszę, że zabrałaś (eś) głos w sprawie ;-) Fajnie, że ktoś czyta - na dodatek na tyle uważnie, żeby przytoczyć tekst z poprzedniego wpisu :) :*

      Usuń
  6. fajnie to połączyłaś wygląda jak całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kobalt, płaszczyk jest piękny i do tego futrzak;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe ja za każdym razem na wykładzie kilku profesorom mam ochotę zwrócić uwagę kiedy mówią "w każdym bądź razie" zamiast "w każdym razie" lub mega elokwentnej koleżance, która mówi "półtory godziny" :D
    Co do stylizacji świetnie wyglądasz kochana, mam nawet podobny płaszczyk, może nieco dłuższy, ale brakuje mi takiego krótkiego :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boszzz jaka nuda ! :D przestanę chyba tutaj wchodzić bo brakuje mi pomysłów na komentarze :P ale chciałam zauważyć, że Twoje usta przyozdobione tą pomadką wyglądają…meeega !!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglądasz :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zestawiłaś kamizelkę z płaszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie połączyłaś ubrania! Wyglądasz super :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie i bardzo mi się podoba, że dbasz o poziom poprawnej polszczyzny:)))

    OdpowiedzUsuń

  14. To sa zdecydowanie Twoje kolory :) różowe usta , niebieski, szary i czarny w ubiorze :) te kolory wyglądaja u Ciebie tak jakoś szlachetnie :) wiem, wiem brzmi glupio ale wygląda naprawde dobrze ;)


    Zaspamowali mi poczteę , musiałam zmienić @ przez co moje konto google + musiało zostać przeniesione na inny adres, teraz muszę komentować z niego :) jeśli znajdziesz chwilę i nadal będziesz chciała mieć mnie w obserwowanych to zapraszam do polubienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu ;-( Niedobre ludzie. Jasne, że chcę. Chociaż i bez tego mam Cie na oku ;-p

      Usuń
  15. uwielbiam futrzaki w każdym wydaniu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo ładna :)
    Szkoda nerwów na takie błahostki :) Są inne rzeczy na które musi starczyć nam sił emocjonalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) To nie jest tak, że ja się jakoś strasznie tym denerwuję. Po prostu lubię pisać na blogu na "jakiś" temat, a nie o tym, co mam na sobie. Więc staram się opowiedzieć Wam historię lub opisać coś na przykładzie, żeby lepiej się czytało. Dodaję do tego zazwyczaj szczyptę ironii, bo zawsze podkreślam, żeby nie dać się zwariować i nie brać wszystkiego tak całkiem serio.
      Ale niestety monitor nie odda każdemu z Was takich samych emocji, jakie miałam w zamiarze przekazać. Taka moc Internetu ;-)

      Usuń
  17. would you please check out my blog
    http://straplesss.blogspot.pt
    and follow me back there?<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.