14 lipca 2015

BIAŁE CIENKIE SPODNIE NA LATO


Hej! Dzisiaj mam dla Was kilka zaproszeń ;-) Zapraszam na You Tube, gdzie pojawił się nowy film TUTAJ i na facebookowy konkurs, w którym do wygrania śliczna różowa bransoletka TUTAJ. Zachęcam także do przeczytania równie świetnych, co przerażających artykułów. Linki do wszystkich znajdziecie na moim Fanpage'u TUTAJ

Począwszy od strasznej informacji o śmierci Maddinki, poprzez dwa teksty odnoszące się do hejtu zmarłej, ale i hejterstwa oraz tak zwanego trollingu ogólnie, aż do znalezionego dzisiaj w sieci filmu, z którego dowiecie się, że jeśli nie jesteście idealni - nie istniejecie. Wszystkie treści bardzo smutne, bulwersujące i wywołujące całą masę negatywnych emocji, jednak wartościowe w swoim przekazie. Po stokroć zachęcam do lektury.

A poniżej nieco weselej. To za sprawą słońca oraz jasnych ubrań, które kojarzą się ze świeżością i z latem. Spodnie z SheIn z dziurami są idealne na tę porę roku. Bardzo cienkie i mięciutkie - świetnie dopasowują się do sylwetki. Z czystym sumieniem polecam. Szczerze mówiąc zastanawiam się również nad ich czarną wersją TUTAJ, tak wygodnie mi się w nich śmiga ;-)














SPODNIE: SHEIN TUTAJ | BLUZKA: H&M | KURTKA:DIVERSE | TOREBKA: PARFOIS | BUTY: STYLOWEBUTY.PL

11 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie, ale buty wymiatają:)
    Kurczę, niby bym poczytała, ale z drugiej strony zupełnie nie mam ochoty na przykre historie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się. Kto ma? Ale te teksty poza tym, że szokują, bardzo mocno uświadamiają i otwierają oczy na zjawiska, o których istnieniu normalny człowiek nie ma pojęcia.

      Usuń
  2. Zacznę od przyjemności czyli opinii o Twojej stylizacji :-) Bardzo lubię zestawienia takich dopasowanych spodni z tunikami czy dłuższymi bluzkami :-) Piękna kolorystyka wprost idealna na lato! Moją uwagę zwróciła ten wspaniały worek - marzy mi się taki worek, a jak wiadomo marzenia są po to by je spełniać :-)
    Druga sprawa to Twój filmik na YT, który koniecznie muszę zobaczyć, ale dziś mi się już oko zamyka, a i na noc nie dobrze takie rzeczy oglądać czy czytać ( nie mogę później zasnąć )...co do tej fali hejtu po śmierci Maddinki to zwyczajnie brak słów!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda u Ciebie to połączenie bieli i beżu!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko to co się dzieje ostatnio w sieci podważa moją opinię o ludziach, o człowieczeństwie. Nie wiem, nie rozumiem, nie jestem w stanie przyjąć do wiadomości zachowań, których jesteśmy świadkami.
    To są rzeczy, których nie da się nawet skomentować, do tego stopnia dla mnie niezrozumiałe, że nie jestem w stanie walczyć, stanąć w obronie. Umiem tylko bezradnie załamać ręce nad ludzką (?) nienawiścią, głupotą, okrucieństwem.
    A chyba nie taka postawa jest potrzebna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie to samo. Nie potrafię znaleźć słów, żeby opisać co myślę na ten temat. Przerażające i nieludzkie jest to wszystko :( I faktycznie taką postawą niczego nie zmienimy. Ale sam fakt, że wiele osób dostrzega to, co my, już jest ogromnym pocieszeniem. Bo utwierdza przekonaniu, że są na tym świecie normalni, "ludzcy" ludzie.

      Usuń
  5. Kiedy zobaczyłam na Twoim fanpage link do artykułu, od razu go przeczytałam, po czym zaczęłam się zastanawiać nad całym tym światem, nad ludźmi…bo w głowie mi się nie mieści taki debilizm (inaczej nazwać tego nie potrafię). Boję się tylko, że kiedyś moje dziecko może poznać takich ludzi…no bo jak je przed nimi chronić?
    Co do stylizacji…faktycznie jest baaardzo świeżo i to mi się podoba, ale od razu rzuciła mi się w oczy panorama w tle, przez co wszystko pięknie ze sobą współgra !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, bardzo przypadło mi do gustu! :)
    PS. Przy okazji dodam też, że widzę swoją wspaniałą, białą torebkę- dobrze się nosi, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo ! Buty boskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne spodnie :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw , super buty :) / szokujące teksty /
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.