21 sierpnia 2016

MEGA WYPRZEDAŻ LETNIEJ KOLEKCJI ORAZ DŁUGIE KAMIZELKI BEZ RĘKAWÓW I NARZUTKI NA CHŁODNE WIECZORY




Cześć! Jak już pewnie wiecie jestem maniaczką długich kamizelek bez rękawów oraz wszelkiego rodzaju narzutek. Mam ich w swojej kolekcji całkiem sporo. Szafa pęka w szwach, a ja nie potrafię się powstrzymać, żeby nie kupić kolejnej (#zakupoholizm). Tym bardziej kiedy trafiają się takie promocje jak ta, o której zaraz Wam powiem. 

Sklep internetowy Shein, który (jak również pewnie wiecie :p) jest jednym z moich ulubionych jeśli chodzi o "chińskie" stronki, szykuje dwudniową promocję w dniach 22-23 sierpnia. Pełną listę przecenionych rzeczy znajdziecie TUTAJ i TUTAJ. A żeby Wam było łatwiej przygotowałam dla Was listę rzeczy, które szczególnie przypadły mi gustu. Już nawet wiem, które konkretnie wrzucę do wirtualnego koszyka... ;) 



            1. TUTAJ                             2. TUTAJ                              3. TUTAJ                                  4. TUTAJ                                5. TUTAJ


            1. TUTAJ                             2. TUTAJ                              3. TUTAJ                                  4. TUTAJ                                5. TUTAJ


                       1. TUTAJ                                                                2. TUTAJ                                                                 3. TUTAJ                                  


                       1. TUTAJ                                                                2. TUTAJ                                                                 3. TUTAJ                                 

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.