15 września 2016

CO KUPIĆ NA JESIEŃ - WISHLISTA NA PRZYKŁADZIE ROMWE




Zgodnie z wczorajszą obietnicą, dzisiaj kolejna wishlista. Tym razem przeszperałam Romwe. Z oddali dobiegają mnie głosy krzyczące, że chcieć to móc. Ale nagle w drugim uchu daje się słyszeć nieco głośniejsze: "chcieć to Ty se możesz". I weź tu człowieku normalny pozostań. I weź tu zrób tak, żeby kupić wszystko, a nie wydać nic. No nijak się nie da niestety :/ A chciejlista taaakaaa ładna :p

Wiem, że wolicie przeglądy sieciówek, ale tutaj było mi o wiele łatwiej (i szybciej) znaleźć przykłady ubrań według konkretnych kategorii. Dzisiejsza lista chciejstw zawiera rzeczy, które chciałabym mieć w swojej jesiennej szafie. Żeby już nie przedłużać, będę pisać Wam po jednym zdaniu przy każdej z kategorii.



KURTKI
Wiosną na ulice wyległy bomberki i jesienią również z nami zostają. Myślę jednak, że równie modne i przede wszystkim ponadczasowe są ramoneski, parki czy kurtki jeansowe. W mojej szafie nie zabraknie po jednym egzemplarzu każdej z nich ;) 





                 1.KLIK                                              2. KLIK                                         3. KLIK                                                 4. KLIK



SPODNIE
Jeśli chodzi o spodnie na jesień, co roku zaopatruję się obowiązkowo w nowe czarne rurki, wygodne dresy oraz jeansy. Te do pracy muszą być bez dziur, ale na szczęście mamy weekendy i poszarpane spodnie typu boyfriend jeans są wtedy jak najbardziej dozwolone :)



                   1.KLIK                                               2. KLIK                                                3. KLIK                                             4. KLIK




T-SHIRTY
Nie będę oryginalna. Moja szafa potrzebuje uzupełnienia o bazowe t-shirty. Zarówno w kwestii kroju, jak i koloru będzie bez szału: biel, czerń, paski i szarość to to, czego mi trzeba. Kolory lubię wprowadzać w dodatkach ;-)




                          1.KLIK                                                                    2. KLIK                                                                 3. KLIK         



BLUZKI | KOSZULE/SWETRY
Jeśli chodzi o bluzki, bluzy czy koszule, w tym roku zdecydowanie rządzą odkryte ramiona. Myślę, że wczesną jesienią sprawdzą się równie dobrze co latem, a na chłodniejsze dni widziałam również odkryte ramiona w wersji swetrowej. Jak dla mnie rewelacja!


          1.KLIK                                 2. KLIK                                   3. KLIK                                   4. KLIK                                   5. KLIK   



                          1.KLIK                                                                    2. KLIK                                                                 3. KLIK
                 



KAMIZELKI
Tutaj nie będę się powtarzać. Odsyłam Was do dwóch poprzednich postów: tutaj i tutaj. Kamizelki uwielbiam i mój wieszak się pod nimi ugina. Zarówno pod takimi lekkimi, zwiewnymii, jak i futerkowymi. Co zrobić... takie moje małe uzależnienie.



                                             1. KLIK                                                                                                               2. KLIK



SPÓDNICE
W tej kategorii już kolejny sezon króluje krój trapezowy. W zeszłym roku nie byłam przekonana do siebie w tej spódnicy. Teraz, kiedy takie przymierzam, jestem zachwycona. Cóż... jak nic starość :p



                          1.KLIK                                                                      2. KLIK                                                                     3. KLIK


I to już wszystkie moje ubraniowe niezbędniki tej jesieni. Część z nich już mam sprzed roku czy dwóch lat, na kilka nowych będę polować. Mam nadzieję, że coś podpatrzyłyście i ta krótka lista pomogła Wam uporządkować sobie Wasze jesienne "mast hewy" :p Ściskam Was gorąco i do zobaczenia jutro w poście ze stylizacją ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.